Wednesday

Allmänt / 1 Kommentarer / 2013-02-20, 23:01:23
Idag har jag varit i Märsta hemma hos min bror och 
lagat mat med Mulki och jag kan säga att jag blev förvånad
eftersom hon var så duktig. 
Jag fick 500 kr av min bror och jag skulle köpa en jacka från Gina men
den var slut så jag köpte platong, leggins och tränings byxor istället. 
Dessutom så var jag och gymmade med Ann idag men jag kunde inte göra så mycket eftersom jag var så 
trött men imorgon är det torsdag och jag ska gå på alla lektioner förutom engelska eftersom jag måste hinna packa och tvätta lite kläder också :) God Natt nu ska jag prata med min älskling. 
 
 

Kommentarer
Anonym:

Får man veta vem din älskling är? :)

Svar: Får jag veta vem du är så kanske ;)
Mary Minaj

2013-02-20, 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback