Tomorrow

Allmänt / 0 Kommentarer / 2013-02-19, 22:34:00
Jag kom hem nyss från gården fast snart 
ska jag lägga mig eftersom jag måste vakna 
7:20 för att åka hem till min bror och laga mat till han. 
Jag ska laga lasagne, kyckling och vad han nu vill. 
Imorgon har jag ju ingen skola så jag skulle kunna vara hemma 
och chilla, sova till 1 men nej nej jag ska vakna 7:20 vilket jag gör varje 
onsdag bara för att laga mat till min brors visst är man snäll och dessutom så betalar han mig hihi. 
Jag ska träffa Mulki i slussen kl 9 sen så ska vi åka tillsammans och får se om hon är duktig på att laga mat hahah. 
Dessutom så prata jag med min älskling och han sa att han mår mycket bättre nu när han har hört min röst, asså jag älskar han verkligen ingen kan ta min kärlek från han. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback