Thinking

Allmänt / 0 Kommentarer / 2013-02-19, 17:21:26
Jag kom hem för ett tag sen men jag har inte gjort så mycket.
Snart ska jag till gymmet men jag sitter och funderar ifall jag ska
till USA på sommaren eller ifall jag ska till England i November,
eftersom jag åker till Gambia i december så behöver jag ju nya kläder och andra saker. 
Biljett till USA kostar 5000, för England så kostar det 1300 och till Gambia kostar det 9600. Jag hoppas att det blir billigare. Jag hoppas verkligen att jag hittar en jobb där jag kan tjäna minst 6000 varje månad. Jag vet inte vilken jag ska ta men jag tror nog att jag åker till England eftersom jag har aldrig varit där, jag har vart i USA 4 gånger.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback