Ek!

Allmänt / 1 Kommentarer / 2013-02-21, 12:57:11
Idag gick jag till skolan trots att jag inte orka, men jag har eknomi idag så jag ville gå.
Vi har börjat med hur man ska göra med sin företag vad man ska sälja och mm. Jag vill jobba 
ensam men tyvärr det vill lärare inte. Men får se jag kanske hittar någon eftersom
vissa har redan bildat grupper och jag har inte sett någon som är intresserade på det jag ska göra.
Efter ekonomi så har jag engelska men jag ska inte gå för jag har andra saker att göra och dessutom
så måste jag ladda ner filmer, serier och mm. Har du några bra förslag på filmer eller serier?
 
Såhär ser man ut idag :)

Kommentarer
Rebecca:

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig. :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/vinnarna-och-ny-omgang-v8.html#comment

2013-02-21, 17:34:07 / Blogg: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback